En kväll på byn!

Imorgonkväll ska jag ut med ett helt gäng härliga mammor! Eller ut och ut, blir nog ingen helkväll med klubb eller ens barhäng men vi ska iaf gå ut och äta tillsammans, utan män och barn. Wiiieee! Jag har inget emot min sambo eller barn, inga problem med någon annans man eller barn heller för den delen, men va roligt det ska bli att få vara solo för ovanlighetens skull. Vi ska på Veras här i byn. Jag har bara varit där en gång, i sällskap med Mirabelle och en annan mamma+dotter, men då åt vi från barmenyn, vilket iofs var riktigt bra men imorgon blir det inget sånt. Nej, då slår jag på stora dagersättningstrumman och ska nog äta tvårätters iaf och vin till tror jag, eller öl. Nej, vin känns lyxigare!

Längtar!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Lina!



va härligt att få gå alldeles själv och bara ha en riktig "tjejkväll" med en massa trams och skratt, det behöver man ibland. ha de bra och krama Bella från mig. ok Pontus kan få en kram han oxå :)

kramar Susanne

2009-04-24 @ 08:35:31
Postat av: Chanida

Hoppas ni åt gott å hade trevligt, vart inte från barnmenyn den här gången va? =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback