Bara liiite till!

Mirabelle har varit lite missnöjd idag och jag lite trött, oklart vad som påverkar vad mest.  Det har iaf inneburit en Mirabelle som inte varit nöjd med något särskilt länge och som vägrat sova på mig i soffan. Det är ju alltid bra då man själv är trött för då kan man sova själv utan att behöva mixtra med babyvakter eller öppna fönster som man måste om hon sover ute. Annars tycker jag att det är kanon att hon sover i vagnen, bra träning inför dagis om inte annat då det bara är det som gäller. Just nu sover hon sin andra lur ute. Detta samtidigt som någon fäller träd med motorsåg, hundar skäller, någon bygger hus och grannungarna leker krig.

Snälla, låt henne sova bara lite till så lovar jag att jag ska vara världens roligaste och piggaste mamma då hon vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback