Plejdejt

Idag var Jocke här med sin dotter Sigrid så vi vuxna, jag, Pontus och Jocke, fikade medan Sigrid och Mirabelle lekte. Det gick mest ut på att ge/ta varandras rån, bråka lite om gunghästen (ska erkänna att jag trodde de var för små för det men de knuffade minsann lite på varandra), riva lego och sist gå på vagnpromenad som slutade i att båda somnade. En kul förmiddag!

Nu ska vi snart äta en pensionärstidig middag här innan Pontus ska fiska med Jocke. Jag och Bella ska väl mest bara hänga. Kolla på TV, kliva upp och ner på Bobby caren, springa med lära-gå-vagnen och så där. Soft.

Imorgon är det jobb igen. Jobbar fem dagar på raken sen vilket är ovanligt då jag ju inte jobbar heltid men det ska bli kul. Sen så hoppas jag att vi kan planera in vårt nästa Östersundsbesök snart med. Vi firar ju tio år i september och tänkte ha en heldag själva på stan. Strosa, en eftermiddagsöl, en fin middag och bio typ. Det är lyx det! ;0)


Kommentarer
Postat av: Hanna-Nytt läge

när ska vi umgås igen då=( kram kram och jobba lugnt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback