Frustrationen växer

Fick en ny mobil idag av Telia, som tack för att jag valde att förlänga mitt abonnemang hos dem. Bor man i fjällen har man inte direkt något val så det var ju trevligt men en ny mobil. En jättefin Samsung som är lite "friluftsaktig"; stöttålig, fukttålig, kompass, ficklampa...Allt vore super om det inte vore för det retliga faktum att jag inte får ut sim-kortet ur den gamla mobilen. Hittar inte ens ett möjligt hål, lucka eller öppning där det kan finnas. Men det gör det ju! Blir tokig snart! Har vänt och vridit och pillat nu i en kvart utan resultat, haha.

Återkommer om jag inte blev galen på kuppen.

Uppdatering: Stina, en gammal kär vän från studietiden, hjälpte mig via msn och nu fungerar det! Behöver jag säga att Stina ofta hjälpte mig med allehanda programvaror i skolan? ;0)

Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

Postat av: mille

Hahaaaa. Skönt att du fick löst det. Ja, kära Stinur är bra att ha till hands! =)

2009-02-06 @ 19:35:28
URL: http://bokstavligentalat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback