Mysig dag

Pontus jobbar ju i helgen men idag hade jag iaf sällskap! Pontus familj åkte hit från Östersund för att träffa mig och Mirabelle och, kanske främst, för att åka lite utför. Tyvärr var det riktigt hårt i backen (regn och plusgrader igår, minus idag) men skönt att få vara ute några timmar iaf! Jag skjutsade Pontus till jobbet imorse och sen så åkte jag och Mirabelle till Tännporten där vi träffade Claes, Marie och Lotta. Åkte några åk sen var det lunch och då man åker utför finns ju bara ett alternativ, japp gulasch såklart! De var supertrevliga på rest Forbonden och vi fick påfyllning på den goda soppan. Så kul med bra service!



Jag och Lotta i friska luften!



 
Snowboard uppför!
Lotta fastnade i en svacka men tog sig upp, svettig och anfådd men glad, haha!


Mirabelle åt potatis- och majspuré blandat med banan- och persikodessert och det var minst lika gott som vår soppa, tydligen. Än så länge dricker hon ersättning eller ammar i samband med alla måltider men det blir sakta men säkert mer mat och mindre mjölk, kul!

Efter lunch åkte jag och Lotta mer medan Marie och Claes stannade inne med Mirabelle. Alla var nöjda och glada med den dealen! :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback