Kvällsfika med bästa Hanna!

Direkt efter jobbet vid 19.15 träffade jag Hanna på byns andra fik, Villan, för en sen fika/middag. Vi hade jättetrevligt och det var skönt att vara bara hon och jag, utan barn och karlar =). Vi surrade massa om allt möjligt och precis som hon skrev på sin blogg om mig (och jag skriver inte bara för att "vara lika snäll" eller så) så är hon med en störtskön person och jag är så glad att vi träffades så snabbt då vi flyttade hit! Hon är galet rakt på sak och ärlig och rolig och smart. Och söt förstås men det kanske spelar mindre roll för mig, haha.

Imorgon ska jag återförenas med min kära lilla familj, och även min "ursprungliga" familj ju! Ska bli galet kul båda delarna. Har saknat Pontus och Mirabelle så där lagom mycket; inte så det har varit jobbigt men så att man längtar efter att få krama om dem och umgås med om igen! Tur det då vi kanske riskerar att bli inregnade i en 60-tals stuga hela helgen, haha!

Nu ska jag faktiskt kliva upp om 6,5 timmar (bussen går 06.00) så snart ska jag sussa. Väntar bara på tvättmaskinen som tvättar mina arbetskläder då jag ju börjar jobba direkt på måndag igen. Sen blir det nog några avsnitt "Vänner" i sängen innan lampan släcks.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback