Ledig dag!

Idag var jag ledig och det har regnat typ hela dagen, haha. Trist såklart men vi har ändå haft en bra dag. Bella sov till 08 typ och hela familjen var uppe strax efter 09. Vi åt frukost och sedan gick vi på byn. Jag köpte täckbyxor för halva priset och Pontus köpte fotbollsskor för 100 spänn! Två kanonköp alltså. Jag hade ju typ trippla fleecelångkalsonger och regnbyxor i fjol men det var dags att köpa riktiga täckbyxor nu, känns som en bra investering.

Av en slump träffade vi Pontus mammas gamla kompis som var här på semester så vi åt lunch med dom på Hotell Funäsdalen. Kanon som vanligt! Sen gick vi hem och jag och Mirabelle tog en lur, så jäkla skönt att sova mitt på dagen ibland, haha!

Sen så har vi lekt både inne och ute, det senare iklädd vindoverall och mössa. Japp, nu är det som vanligt igen här i fjällen igen! Just nu staplar Pontus och Mirabelle klossar medans vi samtidigt ser på Michael Jacksons minnescermoni. Väntar dock mest på Dagerous Tour-konserten men allt är tydligen försenat. Men shit, nu tar de in kistan på scenen! Lite tacky eller?! 

Imorgon är det jobb igen och som varje onsdag så är ju marknad i byn så det blir nog ganska mycket att göra. Det verkar dock ska bli regn så det avskräcker nog tyvärr en del kanske.

Jaja, åter till familjen och TV:n!

Just ja, Bella har fått en till tand! Den 8:e i raden. Bits gör hon ibland med, bad baby! Men hon gör det mest då hon är trött så vi tror att det är hennes sätt att gosa...? Jaja, en dåres försvarstal ;0)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback