Ledig!

Nu är jag ledig lör-tis. Idag skulle vi hänga nere vid badplatsen med Gren/Loo men det blåste så kalllt där nere (typiskt!) så vi fick abdikera och istället hänga hos oss på gräsmattan. Det gick ju bra det med och det var mycket varmare. Vi solade lite, läste lite, fikade lite men mest såg vi till att barnen inte var för mycket i solen, inte gjorde illa varanda, inte ramlade ner i plastpoolen.... Haha, ja tiderna då jag jäste i solen flera timmar är för evigt förbi. Eller iaf de närmsta 10-15 åren.

Nu tittar Mirabelle på Teletubbies på dvd, vilket är intressant typ en minut i taget, och jag och Pontus ska strax äta middag. Sen ikväll ska jag på tjejfest hos en kompis och dit ska även Hanna. Marcus har jour så Pontus ska hänga med Marcus (haha, ja inte bara pga jouren utan för sällskap med) så han kan passa ungarna utifall det skulle bli larm. Praktiskt och kul för alla inblandade!

Dyker väl upp bilder imorgon kanske...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Tack tack för sms:et igår. :)

Ja nu känns det faktiskt lite konstigt att det kommer att dröja drygt ett år innan man ska stå där igen. Haha... men nu ska jag verkligen se till att ladda batterierna så bäbis kommer ut säkert och fint. Och sen i september blir jag nog en vecka uppe i härliga Härjedalen! Då ska vi ses!!! :) Peter ska kanske jobba i GBG en vecka då, tänkte passa på att åka iväg då. Om allt är som det ska.



Sköt om er! Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback