Lite annat gör vi med

...än flyger helikopter och går ner på knä, haha. Jag var ju ledig tors-fre så på torsdagen var vi på Toppstugan på Funäsberget och åt lunch och igår, efter frieriet, var Gren/Loo här på grillmiddag. Vi hade så kul och det var fantastiskt att de stannade över natten, (i tält - helt frivilligt) så att vi kunde umgås länge. Dock blev det en "paus" i sällskapandet kring 20.30 på cirka en timme då barnen skulle nattas. Skönt att umgås med "fellow parents"! Vi umgicks allihopa till 01 då jag tog mitt ansvar och la mig, skulle ju jobba idag. De andra var vaken en timme till men jag sov så gott ändå.


     
 


Idag har jag alltså jobbat och det var ganska lugnt vilket gav mig tiden att tänka på det kommande bröllopet. Var, när, hur?! Haha, vi vet inget men vi har ju tid på oss så det löser sig nog. Ska ju hem till Sunsvall nu i helgen med så då får vi bolla lite idéer med min familj. Marcus och Maria har ju viss färsk erfarenhet, haha.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojoj! Va kul! Grattis till er, vi längtar efter att få gå på bröllop igen.



Kram

Jennie, Richard & Wilma

2009-07-19 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback