Man är sin egen lyckas smed...

...därför har jag bokat in en hemmavistelse på nästan en vecka efter midsommar! Vi ska ju fira midsommar i Östersund med Pontus föräldrar så på midsommardagen åker jag och Bella tåg till Sundsvall medan Pontus åker hem till Funäs för sin sista jobbvecka. Sen är jag och Bella i Sundsvall till fredag då vi åker tåg tillbaka till Östersund för att lämna henne hos farmor och farfar (hennes alltså). Pontus åker dit då med så sover vi alla tre där till lördag då vi tar bilen till Sundsvall för att gå på Marcus (bror) och Marias bröllop. Sen så åker vi och hämtar Bella på söndag och så åker vi till Funäs allihopa. Haha, mycket logistik men så värt det! Dessutom kostar tåget bara 200 kr t.o.r och det är ju miljövänligt till och med! Visst, vi ska ju åka lite bil med men inte mer än vad som var tänkt från början med bröllopet och så.

Marcus och Maria (och barnen såklart) har semster veckan jag är hemma och de har lovat att spendera någon timme med oss mitt i all bröllopsplanering, haha. Sen ska jag hälsa på lite släktingar med såklart. Mamma och pappa jobbar men de är ju hemma på kvällarna och mamma skulle dessutom ta en semesterdag, jippie!

Känns så himla bra!

Idag har jag jobbat igen och det känns också bra. Inte lika folkigt idag men ändå att göra hela tiden så det var roligt. Nu är ju jag ledig fram till 29:e men sen blir det föhoppningsvis mycket jobb.

I skrivande stund nattar Pontus Bella och sen ska vi väl försöka mysa lite. På tisdag är Pontus ledig så om det inte regnar ska vi gå en dagsvandring på fjället, hoppas! Bella älskar ju sin bärryggsäck och hon sover bra i den så det går nog superbra.

Alles gut! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad KUL!!! vi har ju semester så vi hinner ju ses såklart, mitt i all bröllopsplanering:)

2009-06-14 @ 21:46:02
Postat av: Jankan

Skönt! Allt löser sig till slut! Förstår att du har hemlängtan! Välkommen till Sundsvall! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback