BVC-rapport

9840 gr och 73 cm, sju månader gammal. Jag och Pontus gick dit nu i eftermiddags utan bokad tid. Om det är ledigt får man väga och mäta bäst man vill, väldigt snällt. Då vi mätt och vägt kom syster Gudrun in och ville se Mirabelle bara för att det var så längesedan och det var ju sött. Vi frågade då om hon ville mäta Mirabelle åt oss då det är lite krångligt så hon hjälpte Pontus och fick det alltså till 73 cm. Till saken hör att vi mätte det till 75 cm, både med sticka och band. Pontus tyckte hon låg mer rak då vi mätte men nu är det 73 cm som står i journalen så vi håller väl oss till det då! =)

Håll till godo med denna bild fram till söndag eller måndag, då vi kommer hem från Åre. Då kommer förmodligen fler bilder!


Kommentarer
Postat av: johanna

Jo, Mama är säkert en bra tidning men jag haaaaatar "Pingu" (DVD:n man fick med). När Pingu gick som barnprogram när jag själv var liten knodd så stängde jag av TV:n i vredesmod över att Björne visade sån SKIT, haha! Själv läser jag den lite mer o-glammiga "Vi föräldrar".



:D

Postat av: Ellenora

=) Stortjej. Tänk att hon är så stor nu, 7 månader. Tänkte till häromdagen... Gu, det var ju Lina som var gravid den här tiden förra året... och oj så fort det gått! :)



Kram kram, hoppas ni har det trevligt i Åre.

2009-03-07 @ 10:41:13
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: Susanne

Hon är bara så otroligt söt, väldigt lik dig Lina :)



hoppas ni får en kul helg i Åre!



ha dé // Susanne m flock

2009-03-07 @ 13:28:05
Postat av: jennie

Oj oj vad hon är stor lilla tösen. Hon har nog gått om Wilma i vikt nu tror jag. Eller iaf typ lika stor. När hon var 10 mån var hon 73,5 cm å vägde 9,3 men hon följer sin kurva!

2009-03-08 @ 17:28:32
Postat av: Evan

Hej Lina,



Jag funderade lite på de där du skrev om att ni gav Bella ersättning en gång per dag, vilken tid på dygnet gav ni henne då och vilken typ av ersättning fick hon? nyfiken Kram Eva

2009-03-09 @ 13:26:28
URL: http://evafundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har läst din blogg ett tag, hittade den genom en annan blogg. Tycker du skriver så bra. Men nu till saken. I helgen när ni var i Åre så råkade jag se er. Jag vet att jag låter som en stalker, men till saken hör att jag tror ni bodde i mitt hus fast i uthyrningsdelen hos Jessica!? Jag blev så förvånad när jag såg er.. haha. Konstigt hur vägar kan korsas.

2009-03-09 @ 13:41:45
Postat av: Lina

Haha, ja det stämmer! Jag och Jessica har varit vänner sedan vi var pyttesmå så det var hos henne, alltså i ditt hus, vi bodde. Jättefint hus verkligen! Ja, tänk hur det kan bli, världen är inte så stor ändå, inte vår del av den iaf, dvs Jämtland-Härjedalen. Men jaha, vem är du då? =)



Kul att du läser bloggen och att du gillar den!

2009-03-09 @ 13:47:07
URL: http://linalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback