Vi älskar Funäs!

Helgen har varit underbar innehållandes gott sällskap, strålande sol, bra skidåkning, bra solning nedanför backen, god mat...Allt vad som gör livet gött, som Lotta skulle sagt ;0) Nu väntar vi bara på att pappa Pontus ska komma hem från jobbet så ska vi krama ut det sista av den här helgen med Beck och goda rester från igår, myspys! Men då sover nog lilla fröken, hoppas jag. För övrigt så har hon varit sitt vanliga (dock lite snorigare och tröttare) jag de här två dagarna, så ljuvligt!


Lillpatrioten ;0)

  
Jag och Lotta i liften/En inte alltför smickrande bild av svärföräldrarna


Storpatrioten!

Kommentarer
Postat av: Farmor Marie

Tack för en jättehärlig helg! Jag håller med dig, Funäs är fantastiskt. Vilket väder, tror nästan jag fått några fräknar, haha! Och som av en slump råkar ju världens underbaraste unge bo där också...

2009-03-16 @ 08:22:31
Postat av: Pontus

Attans vad jag tycker att Bella ser ut som kusin Nora på den där bilden!

2009-03-16 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback