Jaha, så var det över

Nyss sa jag upp mig från min arbetsplats "hemma" i Sundsvall. Väldigt blandade känslor måste jag säga. Jag trivs jättenbra där och hade vi bott kvar hade jag ju börjat jobba igen nu efter sommaren, som planen var. Men nu bor vi i Funäsdalen (flyttade hit en vecka innan Bella kom), vi trivs hur bra som helst här och Pontus har ett jobb han trivs med. Skulle vi flytta hem igen måste Pontus säga upp sig här och bli arbetslös samt att vi måste fixa boende i Sundsvall. Nej, det är ändå enklare att stanna här. Men som sagt, det känns så där just nu. Bara det att säga upp sig från en fast tjänst i dagens läge känns ju helt galet. Men vi måste tänka som en familj och just nu är det bästa för alla tre att bo kvar här.

Snyft!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas att det löser sig med jobb för dig! Tror du tänker helt rätt som prioriterar familjen! Själv tackade jag mej till mitt drömjobb eftersom det skulle ta för mycket tid (jag är mammaledig med sonen som fyllde 1 förra veckan).



Vad var det för jobb du hade?



Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback