Utemöbler!

Dessa blir våra om ca två veckor! Här i Funäs går det inte att köpa uteöbler så Pontus föräldrar har "köpt ut" dessa från Jysk i Östersund och de tar med dem då de kommer till oss 23-24 maj. Jippie! Ingen panik ändå med tanke på att det snöade idag...



Då ska vi se till att det finns blomlådor och någon liten kruka till bordet innan de anländer. Grillen är ju redan på plats så sen kan sommaren börja! Även om det tydligen har snöat på midsommarafton här, haha!

Ps: Vi var ju på BVC idag och Bella väger 10650 gr och är 77 cm lång. Perfekt enligt sin egen kurva, såklart. Ds.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad fina möbler! Stora tjejn hon har blivit, jag ska väga Ludvig imorgon + vaccination (ush!).

Postat av: johanna

Hon ÄÄÄLSKAR den!



Tidigare gjorde jag väldigt ambitiösa storkok med massa kött/fisk/grönsaker, men blev väldigt snopen när jag insåg att det faktiskt blidde dyrare än att köpa färdiga brukar, haha! Där fick jag för att jag skulle vara duuuuktig! Nu är vi lite mindre ambitiösa, kör både hemlagat och burkmat.



Men folk alltså, att dom ens orkar.

2009-05-06 @ 20:45:18
URL: http://johannaijakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback