Babies 10 år!




Imorgon har jag och Pontus varit tillsammans i tio år, alltså sedan vi båda var 16 år gamla.
Då hade vi nyss börjat gymnasiet och nu är vi föräldrar och ska gifta oss i juni nästa år. Underbart!

Detta är dock en bild från år 2000, finns ju inte så många bilder på oss i våra yngre dagar tyvärr. 
Detta är ett framkallat foto (tagen med en engångskamera minns jag) som jag fotat med digitalkamera. Digitalkameror var ytterst ovanliga på 1900-talet ska ni veta, kids! ;) Bilden är iaf från skolavslutningen i 1:an, Pontus hade spelat med sitt band Slithering Gees på torget och som alla andra minderårig sitter vi vid ån och dricker öl. I dett fall Åbro River, som var standard då, liksom den ljusa jeansjackan från Crocker, haha.
Och nej, cowboyhatten är inget skämt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vilken skön bild haha. Ja du lite 10 år är lång tid, så kul att ni fortfarande är så nykära =)

själv är vi inne på sjunde haha, och ja kära kanske;)

ses i kväll såå kul där rök din engentid)

Postat av: Pontus

Åh herregud vilken pinsam bild! Vad heter min frisyr egentligen? Man borde nog ha en namntävling. Jäjä, jag får väl stå för den jag var.. ;0) Grattis älskling!

2009-09-09 @ 20:42:49
Postat av: Marie

Jag har ett förslag till namntävlingen.



"Klippt hemma i köket av mamma-frisyr"

2009-09-10 @ 16:30:04
Postat av: Josefine

Grattis i förskott på er 10årsdag!

2009-09-10 @ 19:59:54
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: johanna

Underbar bild! :)

2009-09-11 @ 14:14:01
URL: http://johannaijakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback