Familjen har utökats!

Jag ska ju jobba i Ramundberget i vinter, två mil från byn, så vi blev i behov av en till bil. Visst hade jag kanske kunna samåka med andra som ska pendla Funäs-Ramis och det hade jag nog gjort om det bara vore jag som skulle åka men nu är det ju så att jag ska lämna och hämta Mirabelle på dagis med och då känns det jobbigt att vara beroende av andra. Stå där som en surtant och stampa med fötterna då 20-åringen man ska åka med "bara ska snacka lite med liftkillen", typ.

Denna bil är ju vår "andrabil" så att säga men frågan är ju om Volvon verkligen är bra nog att vara "första"? =) Den nya är en Renault Megane från -98, som Volvon ju också är, och den har gått 2000 mil mindre så vi har nog kanske två "andrabilar", haha.

Här är nya pärlan iaf!



Just nu finns den i Östersund, där Pontus pappa fixade köpet, tack å tack!
Men imorgon tar Pontus bussen dit och tar hem den, wiiee!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Vackert! Bella sa att hon ville sätta ett LillaLo-klistermärke på den, det tror jag faktiskt att hon ska få göra om hon frågar pappa!

2009-09-21 @ 18:44:05
Postat av: Elleonora

Vikken sööt :)

Postat av: Mariana

Pärlan ser fin ut. Var kommer du att jobba i Ramis?



/Mariana

2009-09-22 @ 16:58:12
Postat av: Lina

Mariana; Jag ska jobba på Rudolf! Kanske vi ses nåt i vinter? =)

2009-09-23 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback