Längtar efter bröder och c:o

Nu är det bokat och klart, mina bröder med familjer kommer till oss nästa helg, alltså 18-20:e, så kul! Det är troligt att jag jobbar men Pontus är ju hemma och jag kommer ju hem till kvällen så det går ju fint ändå. Ska bli så kul att träffa alla och så kul att de vill komma till oss!

Ska bli kul att se om Bellas kusiner tycker att hon blivit större sen i juli då de sist såg henne. Vi tycker ju att hon lärt sig massor så ja, ska bli kul att se om de interagerar mer med varandra nu.

Appråpå att lära sig saker; Bella har tagit sina första steg! Förvisso på mycket ostadiga ben och som max tre steg men ändå! Stå själv fixar hon nu och hon kan till och med göra annat samtidigt, typ bläddra i en bok. Hon tar sig från sittande till stående utan stöd och hon blir så glad och stolt varje gång! Detta kan ju kanske har något att göra med att jag och Pontus tjoar "heja, bravo, duktiga Bella...!" och klappar händerna tills känseln försvinner men ändå ;0) Vi är verkligen stolta och glada över vår tjej som börjar bli stor!

Imorgon är vi båda lediga men vi vet inte vad vi ska hitta på. Alla tre har ju varit förkylda och Pontus är fortfarande lite hängig så det finns ingen ork för vandring eller så. Det är då man vill bo i en stad! Hm, jaja men något ska vi väl kunna hitta på. Bada (inomhus såklart) kanske? Fast det kanske inte heller är bra om man varit fökyld nyss? På onsdag ska jag iaf på terminens första kyrkis, ska bli jättekul!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska bli jättekul att hälsa på er! Vad duktig Bella är, tänk att hon tagit sina första steg, visst blir man löjligt stolt? haha!

2009-09-08 @ 08:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback