Lekdag med Loos!

Idag har jag och Bella varit hos Hanna, Marcus, Vincent och Tristan nästan hela dagen. Ungarna har lekt i lera, hoppat studsmatta, kört grävmaskiner och slutligen badat jaccuzi. Mitt i badet kom Pontus dit dirtekt efter jobbet så då åt vi middag tillsammans. Marcus hade lagat en smarrig chili con carne och stekt brödskivor i äkta smör, mumma!


 
Bella och Vincent / Tristan och Bella

Vi bestämde även att jag och Pontus ska vara barnvakt en kväll, natt och förmiddag så att Hanna och Marcus ska få gå på dejt alldeles ensamma och sedan sova en natt helt ostört hemma hos oss. De blev jätteglada och då känns det såklart extra kul att få hjälpa till. Haha, någon som minns Vänneravsnittet då Joey och Phoebe diskuterar huruvuida det finns osjälviska handlingar? ;0) Men allvarligt så känns det verkligen som att de behöver få rå om varandra utan avbrott, om än bara för en stund, och även om grabbarna Loo skulle hålla oss vakna hela natten så är det en natt av våra liv (Bella sover ju gott varje natt, än så länge) och den offrar jag lätt för dom!

Nu blir det Idol, Skavlan och senare mys utan TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback