Skön kväll

Efter Mirabelle vaknat från lunchluren och ätit mellis åkte vi till Hanna, Marcus, Vincent och Tristan. På vägen dit svängde vi in på Konsum och köpte fryspizza, är det inte riktig gourmetmat så här en lördag så säg? Men vi piffade iaf till det med ruccola och småtomater och det blev faktiskt supergott!

Så vi åt alltså tillsammans och bara allmänt hängde. Det var trevligt även om inte alla var på sitt mest strålande humör hela tiden och samtidigt, som Hanna så fint konstaterade ;0) Men det är alltid skönt att vara där; avslappnat och välkomnande. Tack för det!

Bella har sovit i en halvtimme cirka. Duktiga tjejen som vet att mamma vill se Melodifestivalen och äta popcorn!

Imorgon hoppas jag på lite mildare väder, iaf mindre blåst, så vi kan vara ute och leka lite. Eller så kanske vi går och badar men jag har aldrig gjort det med Bella själv och det verkar lite läskigt? Finns ju tyvärr ingen barnpool och hon har inga puffar så man måste hålla i henne hela tiden. Men å andra sidan är hon ju så feg så hon vågar aldrig släppa ändå. Vi får se vad det blir!

Nu TV!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha hm undrar om det inte var så att det var just jag Hanna som hade det sämsta;) tur att jag ändå var trevlig =) kram och tack för trevligt häng

ses snart igen hoppas jag

Postat av: Madde

Hej! Jamen jag läste det för ett tag sen! Så spännande. Och ja, snacka om kontrast. Hoppas att ni inte saknar naturen för mycket, men det finns ju så många andra fördelar. Och så såg jag att ni ska ha tillökning, grattis =)

2010-02-20 @ 21:29:22
URL: http://kodakmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback