Hetsigt, rörigt, lite farligt men mest av allt helt underbart!

  

Morgonmys med hela familjen i sängen...Tills Bella ville hoppa! Det fick hon såklart, efter vi flyttat på Molly =)

I övrigt känner jag mig pigg, fast blir tröttare mot eftermiddagen oftast men inte så farligt. Har tappat den mesta vätskan så kan ha de flesta vanliga kläder redan, jippie! Nu är ju iofs sommargarderoben lite mer loose så det passar ju bra, tsss. Sitter just nu i mina absoluta favoritbrallor; tunna mellanblå jeans med lite haremhäng och tajtare benslut ca en dm ovanför ankeln. Köpte dem förra sommaren på Sisters och typ bodde i dem flera månader. Är som mamma på den punkten, halvkorta jeans kan man ha från april-oktober! Känner en begynnade shoppinglust så får väl ta med Molly till stan om nån månad alternativt hela familen. Går ju bra om man planerar in shoppingen just då Bella sover för det är inte så kul att kolla i affärer för henne...


Nu då jag nästan är normal i ansiktet är glasögonen ännu snyggare! Så grymt nöjd! I bakgrunden anar man Pontus snygga och fiffiga CD-hylla, home made och allt. Ska visa mer bilder från vårt fina lilla radhus senare i höst men vi har en del kvar att göra och en del annat att stå i ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

du ser väldigt pigg ut Lina, och flickorna är så fina, lite lika, men ändå olika (eller?). Jättefina bilder på Molly, hon ser riktigt rund och go ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback