Nya slingor och nya brillor!

  

Idag hämtade jag ut mina nya glasögon! Iiih! Alltid lite ovant i början men jag gillar dom verkligen och som jag skrev så var det dessa jag såg först och sedan också bestämde mig för. Är ju lite svullen och finnig pga Molly men tycker de är finfina nu med och tänk då vad snyggt det blir sen!? :0)



Glasögonen till ära så gjorde Pontus nya slingor på mig ikväll och imorgon ska svägerskan Sara klippa mig. Klipper mig rejält kort, precis som sist. Lite synd på slingorna då mycket ju försvinner då men det är så skönt med kort hår som tar exakt en minut och tio sekunder att stajla och sen tycker jag det är snyggt. Och dessutom, vem vet när jag får tillfälle att klippa mig igen sen då jag ska bli tvåbarnsmor?! Appråpå det, känns jättenbra att jag hann skaffa nya glasögon innan Molly kom. Bebisar kan ju vara känsliga på förändringar och mammans ansikte är ju det allra viktigaste för dom så skönt att det inte blir stora förändringar direkt. Bella däremot hade ju inget val så att säga och oj vad hon har tittat och pekat idag! Haha, men jag tror hon tycker jag är fin =)


Kommentarer
Postat av: Maria

jättefin!

Postat av: Eva

Superfina, passar dig precis!! :D kram

2010-07-08 @ 21:41:58
URL: http://evafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback