Hela dagen avklarad!

...om nu bara Bella somnar snällt, haha. Hon ligger i sängen men hon ställde sig nyss upp och kastade nappen så då blev jag tvungen att gå in en snabbis och lägga ner henne, ge henne nappen säga älskar dig och god natt, men nu är det väldigt tyst igen! Hoppas! =)

Hon är iaf supertrött för oj vilken eftermiddag vi haft! Jag väckte henne vid 13.30 och precis då sms:ade Hanna att de skulle strunta i Ramis för barnen var trötta. Hm, what to do? Jag hade ju väckt ungen och något skulle vi ju roa oss med så vi höll oss till planen. Hon åt mellis och sen klädde vi oss och åkte.

Promenaden från bilen till Lillramis var rolig men väl framme förstod jag rätt snabbt att Bella inte var sugen på snowracer eller andra snörelaterade lekar idag. Hon fick spaghettiben och la sig ner och tjurade. Hm, yes lilltjejen börjar bli stor! Efter en halvtimme fick det räcka så då gick vi till Rudolf, där jag jobbar. Där var det minsann hur kul som helst! Jag blev alldeles rödblommig av att hålla samma tempo som Bella då han gick runt runt och flirtade med mina jobbarkompisar och annat löst folk, haha. Hon var även en sväng vid scenen och kollade på bandet men de var tydligen roligast då de soundcheckade. Då dansade hon och snurrade och fick många blickar och leenden, hihi! Men under själva konserten var det roligare att gå in och ut ur tamburen, busa med glasdörren, gå bakom disken (ajabaja...), dricka vatten, kolla på äldre barn och så där. Mitt i allt byttes det en bajsblöja med. I ett rum fullt med "nödlarmsknappar". Som om jag inte var svettig nog! =) Jah höll på att kissa på mig så för att lyckas med det fick jag ha Bella i mitt knä och roa henne med toapapper så hon inte skulle trycka på knapparna, haha!

Nu har jag lyssnat vid dörren och gogumman sover skönt. Då ska jag laga middag! Bella åt på Rudolf men jag hann inte riktigt med det. Ojoj, tänk då de är två! ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback