Magen växer!

...men än får ni inte se några magbilder! Vill dels veta att allt är ok först, vilket vi förhoppningsvis får veta på ultraljudet nästa vecka, och än tycker jag själv att jag är någonstans mellan tjock och gravid, haha. Men på jobbet tycker de att jag har en finfin bebiskula och att det är uppenbart, roligt! Ser att gästerna sneglar lite med, hihi =) 

Bilderna nedan är med Mirabelle, första i v 18 och andra i v 23. Kan ju säga att jag är bra mycket större nu i v 18 än med Bella, haha. Enligt egen utsago så ser jag nog mer ut som andra bilden redan nu. Hihi, galet!

 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh hade jätte gärna setts en sväng, va synd att Pontus inte var hemma då :/ Vi kommer att vara i Brukis från fredag och far hem måndag den 15:e så skulle de bli ngn ändring så hör gärna av er. Åh grattis till bebis, flytt och ny läga. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback