Grymt kul i Linköping!

I torsdagsmorse åkte vi till Linköping för att hälsa Fredde och Elin, äntligen! Det var två jätteroliga dagar med mat och surr mest, precis som det ska vara! Sen avslutades ju vistelsen med bilköpet och det var ju också grymt roligt!

Jag fick inte köra hem med motiveringen att "du kommer ju att ha den jämt sen, snälla, jag kan väl få köra nu?" Och vem kan stå emot Pontus blå vädjande ögon i en sådan sitution? Men imorgon (!) åker vi ju hem till Sundsvall och då jäklar ska jag köra, inte hela vägen men halva iaf! Känns helt skumt att vi åker till Sundsvall imorgon! Haha, jag kommer liksom inte ens tillbaka hit igen, jo då vi flyttar den 19-21 januari men det är ju bara för några dagar. Åh, jag ska verkligen flytta HEM igen!! 


117692-65

117692-64

117692-63

117692-66

117692-67

117692-68

117692-69

117692-70

117692-71   


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas bilen går bra i morgon när ni beger er hemöver! Kör förståndigt:)
Håret blev bra, matchar glasögonen jättebra ju!

2006-11-11 @ 16:09:34
Postat av: elinis

tack själv! vi har båda upprepade gånger pratat om hur skoj det var att äntligen träffas! Hoppas coctailpartyt är skoj och att resan hem imorgon blir bra, jag är så avundsjuk på er som får åka hem!!
kram

Postat av: Jennie

Håller med... saknad av intresse för inredning kallas det. (Det är väl bra som det är, tycker han). Så ni ska uppöver norrland snart? Jag åker från umeå idag, vi ska på en vit promenad nu! Kram

2006-11-12 @ 10:07:23
URL: http://jennie.77.blogg.se
Postat av: Eva K

Det blev väl jättebra med "svart" hår! Det är bra att visa lite attityd när man börjar ett nytt jobb, tror jag. Själv satsar jag ju, som jag skriver i min blogg, på roliga strumpbyxor i olika färger och mönster. Om inte annat blir man ju lite gladare själv. Nu under ams-praktiken skall jag ju mest sitta hemma och skriva, vad jag förstår, så då kanske det inte gör så stor skillnad...

Så du skall till Sundsvall nu? Vi åker upp och hälsar på Felicia fredag-söndag, så vi kanske ses på Storgatan redan i helgen? Eller i Birsta...

Hälsn Eva K

2006-11-12 @ 20:03:41
URL: http://evaihjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback