En skön helg väntar

Har ju känt mig lite nedstämd några dagar nu och därför ska det bli så skönt att få åka hem till Sundsvall. Vi åker nu, 18:01 och är framme i 04:11. Haha, jaja får väl se hur mycket sömn det blir, de ska tydligen ha biovagn och det låter ju kul! Förmodligen inte helt gratis men det kanske vore ett bra sätt att fördriva tiden. Det är ju inte så tyvärr att man automatiskt blir trött bara för att man kliver på ett nattåg...så vi lär ju inte somna vid 18 direkt! =)

Hemma ska jag bara vara. Åh så skönt. Imorgon startar vistelsen med lunch på Waynes (finns ju inte här i JKPG och därav enda alternativet i S-vall) med Pontus och Karro och ev. några flera. Sen blir det torpet på kvällen med skaldsjursbuffé och övernattning. Eftersom jag inte kan äta mig mätt på skaldjur så har Marie utlovat massa tillbehör, så snällt av henne! Efter lördagmorgon blir det bara en massa Lindströmhäng! Hihi, åh bästa familjen i världen! Längtar efter allihopa! Mest spännande ska det bli att få se Nora, hon är säkert precis lika söt som Tuva och Isa. Åh, de små trollen ser jag också framemot att få träffa!

Jag har med mig digitalkameran och ALLT ska dokumenteras! Utvalda godbitar kommer jag att lägga upp här.

Nu är det bara två timmar kvar. Allt känns redan lite bättre.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter som om du kommer att ha en härlig helg! Ser fram emot bilder till veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback