Världens virrigaste pojkvän del 1

Gårdagen blev precis så mysig som jag hoppats. God och uppskattad mat och mys. Pontus tänkte att vi skulle fortsätta i den stilen idag eftersom ingen av oss har några föreläsningar. Planen var sovmorgon, lunch på stan och att försöka hitta en mer stilig vinterjacka till baby. Så imorse sov vi länge och planen verkade fungera utmärkt tills Pontus får ett sms från en klasskompis "Var är du?" Paniken lyste i Pontus ögon då han kom på att han visst hade föreläsning, mellan 8:30-14:00! Stackars baby fick genast världens attack av dåligt samvete men jag tröstade och sa att det inte gör något. Så nu har alltså planen ändrats lite, det blir en mysig eftermiddag på stan istället, med sen lunch/tidig middag.

Frågan är ju bara vad jag ska roa mig med i tre timmar? Stan är inte tillräckligt stor för att det ska vara kl att gå ner nu och sen igen med Pontus, då blir det bara reprisen liksom. Hm, får väl slösurfa ett tag och sen läsa Metro. Och det tar väl kanske en timme....

Uppdatering om hur dagen blev kommer!

För örvigt är Mäklarna det roligaste på TV just nu! (SVT 1söndagar 20.00)

Kläder: Mörka otvättade stuprörsjeans (fynd från Lindex -299!), vit t-shirt Esprit, grå stickad väst från Esprit, bruna stövlar (utanpå jeansen), mörkbrun skinnjacka
Humör: Bra, men lite hungrig eftersom jag trodde jag skulle äta lunch nu och inte klockan 14 =)
TV: Inget My name is Earl ikväll, sntft och snörvel! CSI blir det iaf





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback