Hemma hos mamma o pappa

-Jag och pappa var ute och åt ikväll (mamma var ute med jobbet) och då kändes det så trist att åka ensam till lägenheten så jag beslutade att sova här istället, mysigt. Har sett på Let's Dance och gud vad glad jag blir av Tobbe! Han bara måste vinna hela skiten! =) -Imorgon ska jag och mamma på stan, tveksamt om vi kan lura med pappa, haha. Sen på kvällen blir det lite tjejfest hos mig med Melodifestival och vin. Ev. utgång...Nej, man verkar ju inte lära sig av sina misstag...Men det blir INTE Oscar iaf! -Annars längtar jag till våren. Vill ta fram svarta skinnjackan och köpa pilotbrillor och nya ballerinaskor...Grymt avis på mamma och pappa som åker till koh Lanta om en månad! -Lägenheten är sååå fin! Det är en dröm med mjölkvita väggar! =) Haha, "Lilla Salongen" är superfin med underbar matgrupp från Matfors Möbler med bord i ek och klädda stolar i mööörkt brunt skinn. TACK mamma och pappa! Köket är roligt med hemmasnickrat bord av pappa, pallar och multifärgad trasmatta från IKEA och en kaloritabell från Hassela som är från mammas farmor och farfar. 5,50 betalade Hilding i Bäckaräng för den någon gång för länge sedan och nu hänger den i vårt kök =)Vardagsrummet, eller "Stora Salongen" är cleant med bruna stora soffan som största attraktion. Sen har vi förstås det låga bordet, stereo och bokhyllor... Skira gardiner i vitt linne gör rummet ljust och ja, rent som sagt. Smakfullt och vårlikt. Sovrummet är ett sovrum, haha. Säng, massa garderober (bra!), skrivbord. I LOVE VAPELVÄGEN! =)(Även om grannarna mest verkar dricka kaffe och röka på balkongen...vad de gör inne vet jag inte för alla har persiennerna ständigt nerdragna, haha....)

Kommentarer
Postat av: Jankan

Grattis till lägan!! Låter jättemysigt! Vi kanske ses ikväll, vi ska också ut och Sundsvall är ju som bekant inte vrålstort! Ha det gott//J

Postat av: Jeanette

Låter kanonbra det där ju :-) Vi kanske stöter på varandra här i krokarna nåt då om du brukar vara ute och promenera eller så! Hoppas du/ni får en trevlig kväll, kram!

2007-02-10 @ 17:02:54
URL: http://vardagsdagar.blogg.se
Postat av: jofa

Congrats!

2007-02-10 @ 20:52:37
Postat av: Eva K

Jättegrattis, det låter härligt och perfekt för er! Ser fram emot en "bildblogg" framöver!

Själv tillbringar jag fortfarande dagarna med att söka jobb, kolla på TV-såpor och vicka ett par timmar då och då - fast jag skall ta mig samman och uppdatera min hemsida! Närsomhelst nu...!

2007-02-12 @ 13:21:39
URL: http://evaihjo.blogspot.com
Postat av: Linda

Grattis till lägeheten, kul! Låter som om den är jättemysig...hoppas allt annat är bra med. Hälsa Pontus, kramiz

2007-02-12 @ 14:09:47
URL: http://livetilidkoping.blogspot.com
Postat av: jofa

jag vill också ha en liten salong! =)

2007-02-12 @ 14:39:34
Postat av: elinis

hej lina!! Gud vad roligt för er att ni antligen hittat en lägenhet som är toppen! :) Jag är så avis, vi kollar för fullt på mitthem osv. men det är lite för tidigt än.. Hoppas verkligen att vi hittar en bra vi också, för nu vill jag HEM! Ser fram emot parmiddag på vapelvägen ( och på vår framtida adress med 85 i början på postnumret!) Kram, väntar med spänning på bilder!!

2007-02-13 @ 17:27:08
URL: http://elinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback