En vanlig måndag

Idag, måndagen den 21 maj 2007, har varit en ytterst vanlig dag. Jag klev upp 6.45, kollade på Beverly Hills, duschade i en paus, torkade håret i en annan, cyklade till jobbet, jobbade, cyklade till Slutgatan och åt mos med korv, cyklade hem, tvättade, joggade, kollade på Anna Pihl. Och nu bloggar jag. Ja, roligare än så blir det inte idag.

I fredags firade jag och Bejbi hans födelsedag i förtid, givetvis firade vi på det sätt vi kan bäst - genom att äta! Vi åt 420 gram älgkött. Var. Haha! Jag längtar tills den dagen vi ska bila i USA och ha köttätartävling på nån sjaskig krog efter vägen som har köttbuffé för 5.99, eller nåt. Förutom kött fick Pontus biljetter till Lisa Miskovskys konsert här i stan nu på fredag. Jag, Bejbi och Lisa blir nog en fin kväll!


För övrigt så längtar jag sjukt mycket till Svenssonlivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback