Skön helg!

Söndag igen. Jag vet att jag är tjatig men veckorna verkligen flyger förbi nu! Idag är det redan 4:e november, sjukt! Fyra månader kvar till Thailand, härligt!

I torsdags kom Bejbi hem efter två veckor i bland annat Umeå, Stockholm och Vänersborg. Haha, han måste ha rest hur många mil som helst de senaste åren, stackarn. Har varit så skönt att haft honom hemma i helgen iaf, även om vi inte aft så mycket "egentid". I fredags fyllde Pontus syrra Lotta år så vi var där på middag och fika.

Igår bowlade vi och åt lunch på nya O´learys med mamma och pappa - skitkul! På kvällen var vi bjudna till Emelie och Henke på middag och det var precis lika trevligt som sist. God mat, gott dricka och gott sällskap. Provade även Guitarr Hero men det var inget för mig, haha. Kvällen avslutades dock lite trist då Pontus drabbades av någon sorts magsjuka. Fick jätteont i magen och gick på toa både en och tre gånger innan vi fick skjuts hem av Emelie, tack!

Idag sov vi länge och tog sedan en promenad till mamma och pappa där vi hade vår bil. Åt frukost och drack kaffe innan vi åkte hem. Skön slappardag hitills och så ska det fortsätta hela kvällen! Ska se Sandor/Ida och äta kyckling med ris och sweet chili, mumma! Skönt att äta hemma bara jag och Pontus också.


Måndag imorgon igen då..., men Pontus kommer hem nästa helg med, och ännu nästa, jippie!


Kommentarer
Postat av: Maria

låter som en skön helg ni haft! Jaså, pontus åkte också på nån magåkomma... verkar vara nåt som går nu för jag har hört flera andra med. Jag har i alla fall kurerat mig nu och känner mig betydligt piggare, men helgen har inte varit kul alls!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback