Härligt å va föräldraledig!

Det är så himla fantastiskt att få vara hemma med sitt barn. Att få vara med Mirabelle dygnet runt och se hennes leende (och grin) varje dag är ju bara hur underbart som helst! Dagarna går fort och det finns massa sällskap och aktiviteter här i Funäs! Tror faktiskt jag har mer umgänge nu än vad jag hade haft hemma. Idag har det varit Kyrkis igen och imorgon ska ett stort gäng mammor (och kanske någon pappa) gå runt sjön tillsammans. Ja, jag trivs verkligen jättebra med att vara mammaledig, och att vara det här i Funäs!

Umgås mycket med
Hanna, den stackarn som jag "hoppade på" första gången vi var på bvc, haha. Vi trivs väldigt bra ihop och timmarna går fort med surr och fikabröd! Tur att vi ska ut och motionera imorgon! ;0)

Nu vill Mirabelle sova på min arm i soffan, och absolut inte själv på en filt. Hon är en riktig liten närhets-junkie!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va mysigt!! Längar efter barn.



Det verkar så häftigt där uppe i naturen! Jag har aldrig varit i fjällen på hösten, det skulle jag vilja! Ha det gott /Anna

Postat av: Sara.

kolla gärna min blogg o lägg in en kommentar;)

ha en trevlig kväll!

2008-10-22 @ 19:04:27
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! vad roligt att det har blivit så bra med flytten till Funäsdalen, det var ju ett ganska stort steg att ta! Ni verkar ha det så mysigt, och att träffa andra mammor, pappor och bebisar behöver man verkligen för att utbyta erfarenheter och bara prata av sig!

Ha en bra dag och krama Mirabelle från oss! saknar er!

2008-10-23 @ 08:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback