N e r v ö s!!

Om 40 minuter ska jag besikta bilen, är toknervös! Inte för eventuella fel som måste åtgärdas utan för själva situationen. Köra dit (aldrig varit där), förstå om/hur man ska knappa in reg.nr på datorn, pakera på något bra ställe, köra in bilen på de smala "spåren"...sen är det väl lungt ett tag men sen ska man ta sig därifrån med. Fy, gillar inte främmande situationer! Känner ni igen tjatet? Japp, samma visa i fjol! Men det gick ju hur bra som helst så då borde det väl göra det nu med. Funäs är ju dessutom mindre än S-vall så med lite tur finns det varken dator eller andra bilar där, haha. En skillnad från förra året är ju förstås att jag ska ha med Mirabelle nu. Skjutsade Pontus till jobbet förut och sen dess har hon sovit i bilstolen inne, i snart 1,5 timme. Ska jag väcka henne nu och ge henne mat eller ska hon få sova med risken att hon vaknar på besiktningen och att jag måste amma där? Jag har ju iofs inga problem med att amma offentligt men en "verkstad" med 99,9 % gubbar och en skitig och bullrig miljö är väl kanske inte det optinmala? Men det finns ju en chans att hon fortsätter att sova, så hon sover sig igenom hela besiktningen...Det vore ju det bästa.

Återkommer med hur det gick! Ja, även om bilen blev godkänd... ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback