080808 åker till 08!

Ursäkta "ordvitseriet" men Bella är ju född 080808 (hon hade även 088 som id-nr på BB, måste få en hel massa tur i livet) och vi ska till Stockholm imorgon på en minisemester som sträcker sig till söndag. Ska bli underbart roligt! Vi håller på att packa nu, eller nja det går ju sådär då man bloggar men Pontus håller på att lägga Bella och jag har packat klart mitt så då hon sover ska vi fortsätta packa ner i väskor och in i bilen så vi kan åka direkt imorgon.

Vi ska dra så tidigt som möjligt, 06 typ. Vi måste vara på Stockholms Universitet kl 15.00 och normalt skulle det kanske ta sex timmar att ta sig till Stockholm härifrån men nu har vi ju en bebis och vem vet vad hon hittar på under resans gång. Dessutom måste vi ju äta lunch med och kanske dra ut lite på det så hon får härja lite innan hon ska spännas fast i bilstolen igen. Fy, 56 mil är inte kul för oss så jag kommer ha full förståelse för om hon lackar ur. Men som sagt, vi bara måste vara framme kl15, Pontus ska vara moderator i en debatt om skolfrågor, så det är bara att bita ihop om hon bryter ihop. Jag och Bella ska ju inte lyssna på debatten (tror inte Bella vill sitta stilla och dessutom vara tyst i ytterligare 1,5 tim) så vi ska hänga runt campus; fika, sova, promonera och kanske sitta på en filt om vädret tillåter? What ever makes her happy!

Efter debatten så är det fri lek resten av helgen för hela familjen! =)





Utsikt från vår balkong.
Vackert, men ändå skönt att få komma iväg till en riktig stad!

Kommentarer
Postat av: mille

Inte behöver du ursäkta för ordvitseri - me like a lot. ;) Ha en underbar minisemester i huvudstaden! Kram kram!

Postat av: Theres

Haha, lustig kurre! :) Hoppas ni får det mysigt i storstan!

2009-05-07 @ 13:04:14
Postat av: Elle

Alltså, Om det skulle se ut sådär utanför mitt fönster... så skulle jag bara sitta och titta hela dagarna. :) Älskar ju Son fjället i Hede... det är något med det som fängslar.



Ha det så trevligt! Kram kram.

2009-05-07 @ 15:31:52
URL: http://www.elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback