Lugnet har infunnit sig

Stängde av Tv:n igår och satte oss ner och funderade på vad vi hade för plan. Nu har vi en! Den går ut på att inte göra något alls, haha. Det är så typiskt mig och Pontus att skena iväg och dra upp massa planer bara vi får en idé och det är jätteroligt, en egenskap vi båda uppskattar hos varandra men man behöver inte stressa och skriva allt i sten så att säga. Så nu chillar vi några år här! Planen är att stanna precis där vi är och att fundera igen vad vi vill och var vi vill bo innan Mirabelle ska börja förskoleklass (sexårs). Då vill man ju ha en plan så vi inte rycker och sliter henne in och ut ur skolor och kompisar.

Så nu ska vi bara njuta av studen, varandra och det goda livet vi lever här just nu!





Flatruet, september 2008. Det goda livet!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Förskola börjar man när man är runt 1-2 (eller när man nu vill). "Sexårs" heter förskoleklass :). Ja, jag är petig men rätt ska vara rätt :)!



Har inte skrivit här på länge men läser ofta. Alltid lika fina bilder och härliga inlägg :)! Kram kram

2009-05-27 @ 18:06:08
Postat av: mille

Sund och klok plan tycker jag! =)

Postat av: Lina

Jeanette; Jo, rätt ska vara rätt så nu är det ändrat!



Kul att du läser!

2009-05-27 @ 21:44:00
Postat av: Chanida

Klokt av er, lyssna på magen, den brukar må bra när det är rätt! Just nu kan ni väl inte ha det så mkt bättre än ni har? Jag njuter med er när jag ser alla härliga bilder. =)

2009-05-27 @ 23:39:57
URL: http://whenwherewhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback