Besök av Lotta!

Måndag-onsdag var Pontus lillasyster Lotta här och hälsade på. Skitkul även om vi verkligen inte gjorde något speciellt. Pontus jobbade ju så Lotta hängde mest på i småbarnslivet. Var t.om med på ÖF och BVC, haha. Molly väger nu 4700 och är 56 cm lång vilket är helt enligt sin kurva men över medel som är 4100 enligt barnmorskan. Ändå tycker vi hon är så liten, hihi! Men det är klart, brevid Bella så ÄR hon ju det.

Igår var vi faktiskt in till stan en sväng jag, Lotta och tjejerna. Var på Rum för Barn på Kulturhuset där Pontus mötte upp oss då han slutade och då gick vi och åt middag på TGIF vid Kungsträdgården innan vi sa hej då till Lotta. Middagen var super och jag drack den godaste milkshaken någonsin tror jag, yummie! TGIF (eller Friday's om man så vill) är verkligen bra! Hyfsat billigt, varierad meny, barnvänligt och jättetrevlig personal.

Nu är det snart helg igen men det blir ingen lugn helg heller, haha. Pontus mormor kommer på besök lör-ons så det blir fullt hus igen. Eller fullt och fullt men besök iaf. Har varit väldigt mycket sånt nu men det är faktiskt väldigt roligt. Tiden går fort då man har sällskap och jag är glad att folk tar sig för att komma och hälsa på då det ju är vi som faktiskt bott borta från släkt och en del vänner i hela sju år nu, minus 1,5 år i Sundsvall där i mitten.

Nä, nu ska jag häng tvätt. En tittar på Pippi och en sover så man får passa på!



   

   


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka fina kort, oh va söt hon är Bella! hon har verkligen blivit stor nu sen hon blev storasyster.

ha de gott/ hörs Susanne

2010-08-27 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback