Axplock från sista dagarna i Sundsvall

  
1) På middag hos Isa med familj. Isa hade massa roliga utklädningskläder så Bella hade både ballerinakjol och pumps minsann! 2) Eftermiddagsmys vid Sidsjön 3) Jordgubbar är överskattat, tycker Bella

     
I Äverntyrsparken med Axel och familj. Superkul dag! Barnen var så duktiga som höll sig kring oss en hel timme medan vi åt picknick!



I skrivand stund är Bella på minisemester med farmor och farfar i Stockholms skärgård. De åkte strax innan lunch idag och kommer tillbaka imorgon mitt på dagen typ. 24-timmars alltså! Lagomt att starta så, för alla inblandade, hihi. Ikväll är alltså jag och Pontus solo så vi ska in till stan och gå på Fotografiska museet och sen ska vi äta middag ute. Najs! Vädret är fortfarande sagolikt; 25 grader varmt, lätt bris och sol. Dock har det varma vädret i kombination med det faktum att jag går in i vecka 38 idag gjort att min kropp samlat på sig abnorma mängder vatten. Eller nä, jag ser väl inte ut som en boll hela jag men händer och fötter är sjukt svullna. Får se om jag kan klämma ner fossingarna i några sandaler eller om det får bli Pontus flipflops sen ikväll, haha.

Idag var vi på Heron city och köpte en ny stereo. Jag ville ju verkligen inte ha upp Pontus gamla, som är köpt 1993 (kvalité!) och som är stor som ett hus. Så nu sitter en smäcker liten läckerbit på väggen som man dessutom kan köra iPod/iPhone i, sjukt bra!

Nä, nu ska jag fräscha upp mig lite innan dejten. Förmodligen den sista på väldigt länge! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback