Byggare Bella

Igår påbörjades jobbet med köksön. Vi har redan stött på lite problem men inget som inte går att lösa! T.ex köpte vi fel höjd på barstolarna, samma modell finns i två höjder, men de går ju att byta! Sen så har vi kommit fram till att vi ska ha bardelen lite lägre än vi tänkt från början. Är ju mest Bella och Molly som ska sitta där och äta frukost innan dagis och skola så vi anpassar den efter dom, fast bara några cm. Vi vuxna ska ju också kunna njuta av ett glas rött medan man rör i grytorna! =) Till helgen är den nog helt klar, kanske.



/>I förmiddags var vi på ÖF och Bella hade sjukt roligt som vanligt. Jag trivs dock bättre de andra dagarna, brukar vara mer folk jag gärna pratar med då. Men har Bella kul så har jag kul! Hon är så duktig på sångstunden med, sitter koncentrerat och lyssnar och tittar på läraren och gör alla rörelser, och de hon inte kan försöker hon göra iaf!

Hon har sovit dryga timmen nu så jag hoppas på en timme till så hinner jag precis se Berverly Hills! Haha, säsong 3, tror det är det avsnittet då Kelly och Dylan badar i poolen fast han är tillsammans med Brenda, som är i Paris. Sjukt bra! =) Absoluta favoritscenen i alla kategorier. Minns det så tydligt fast jag var tio år då jag såg det, haha. Spännade grejer för en tioåring!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kul att det finns fler som gillar Beverly Hills, även i vuxen ålder ;).

2010-05-31 @ 17:10:07
Postat av: Jennie

Haha, Bevvan var även spännande när man var 15-16 år kan jag säga! Guud vad man följde det slaviskt.

Vad kul att ni pysslar på där hemma, vi kommer o hälsar på nåt i sommar. Å snart ses vi ju, hoppas Bella o Wilma har lite mer utbyte av varandra nu när dom är större! Tänk att det bara är 4 veckor till midsommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback