Härlig helg

Mamma och pappa kom redan i torsdags så vi har haft en lång, rolig helg tillsammans! Vi har varit på Torekällberget, i stan och här hos oss i Tumba. Ätit god mat hemma och ute, druckit gott (även jag drack ett glas rött till middagen två dagar, mmm!), lekt, myst och bara varit med varandra. Jag saknar att ha dem nära, att bara kunna åka till dem för en middag eller en snabb fika. Men vi trivs super här i Stockholm och vi får passa på att njuta av varandra då vi väl ses!

  
Regn och rusk men vad gör det? =) Morgonmys!

   
På pendeln och i Kungsträdgården där Miljöpartiet hade roliga trampbilar

  
I Storvretsparken, alltid lika kul!


 
Vi klädde upp oss för att riktigt känna allvaret och privilegiet att få rösta i demokratiska val! Efter röstningen åt vi middag på restaurang i Tumba C och båda barnen skötte sig klanderfritt vilket gav stolta ochy mätta föräldrar, haha! =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig helg! och vad snygga ni var:)

2010-09-20 @ 09:05:11
Postat av: Eva

Härligt att se! Snygga ni var :) kram

Postat av: Sessan ☆

Hi hi vad kul att läsa om att du är från mina hem trakter ;)

Torekällberget har jag varit mycket på & inte för att tala om Tumba ha ha Jag är nämligen från Salem :D



Dock har jag bott i Oslo nu i 19, men jag har mamma & pappa kvar i Salem & syrran i Rönninge.



Pssstttt.... Lottar ut Underbara Barn biljetter i bloggen om du är intresserad ;)



Ha en fin vecka

//Sessan

2010-09-21 @ 12:55:18
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback