Baj baj blogg.se

Nu är det slutbloggat här. Känns lite sorgligt men jag skriver inte för att spara eller dokumentera utan för att skriva av mig och få feedback =) Så därför lämnas allt här som det är och nytt bloggkapitel tar vid här:

linalindstrom.wordpress.com

Anledningen är som ni förstår att wordpress har en app till iPhonen och det är så jag har möjlighet att blogga nu i detta virrvarr av barn och deras behov, haha. Så jag får alltså smygblogga då Bella gör något själv (ha ha ha...) eller då de sover. På kvällstid ska jag nog försöka undvika dator och iPhone då min och Pontus tid tillsammans krymt plötsligt då Bella numera tar god tid på sig att somna igen. Suck. Jaja, så är det väl med familjelivet ibland! Men som sagt, då kan man kanske låta bli datorn och kanske hålla sin käreste i handen i alla fall. Oj, nu kommer han ner, bäst att sluta! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback