Bambi på hal is

...eller Bella på hal snö! Förra helgen hade ju Mirabelle slalompremiär och vi kan väl konstatera att hon varken har styrkan eller balansen än. Nästa år blir det nog bättre. Men humöret hade hon och hon tog sig både upp och ner med Pontus!

  
Hyrda pjäxor från typ -89, lättare att få i än vinterskorna!
Övertaggad pappa, lugn dotter. Replift, även den från -89 kanske?

   

 
Roligt var det, även om det nog inte kan klassas som att åka slalom.
Lite pluttig då vi åt mellis ute, men bara tills lepamackorna och festisen kom fram!




 

Molly, lite crazy så där :)


...och jag vet, jag bloggar jättelite nu. Trist tycker även jag! Men ja, kan väl erkänna att jag ändå fick lite av en tvåbarnschock; var är tiden liksom? Men har iaf skaffat en iPhone nu så det kanske blir snabbinlägg framöver? Men har blogg.se någon app?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kan bara föreställa mig att tiden inte räcker till allt när man får en till liten. Tycker det är körigt ibalnd som det är nu redan (konstig mening), men ja vi har ju hund iofs som tar sin tid han med.



Vad duktig Bella var som kämpade på i backen!

2011-01-17 @ 14:03:03
Postat av: Elle

Tyvärr har inte blogg.se någon app. Men wordpress har...men man har svårt att slita sig från sin blogg adress och påbörja något nytt.



Ha de bra! Kram Elle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback