Vinterskoj!

Enligt meterologerna så ska vi ju nu få en mer normal vinter här framöver med slask och plusgrader så vi passar på att njuta av snön medan den finns kvar! Just nu spöregnar det så kanske var tur att vi var ute igår... Då var vi i Lida naturreservat hela dagen nästan och åkte pulka, grillade hamburgare, fikade och åkte snowracer. Vi hade jätteroligt och framför allt Bella och Pontus som njöt av varandras sällskap ute i friska luften. Molly gjrde en kämparinsats som hängde i bärselen eller famnen hela dagen, från 10-14. Hon ömsom sov ömsom spanade lite. Tålmodig bebis!



   

  



Jul och nyår har passerat och det var roliga helger båda två. Jul med min familj i Sundsvall plus lite hälsapåande av Pontus släkt och nyår (och bonusjulafton) med Pontus föräldrar här hos oss. Både jul och nyår bestod dock av en magsjuk Bella så det var ju inge vidare att ha det i två omgångar så tätt inpå men så är det väl med barn, bara att vänja sig vid att bryta mitt i löjromstoasten för lite torka av spya. Fast det gjorde faktiskt min mamma respektive min svärmor, haha! De gjorde det utan att bli tillfrågade båda två.

  


Kommentarer
Postat av: Farmor Marie

Vilken solstråle Molly är, har väl aldrig varit med om en unge som har så lätt till ett leende!

2011-01-09 @ 17:35:59
Postat av: Anonym

men vad söt! Men Lina allvarligt, när ska vi prata? det måste bokas in jag har noll fritid men när barnen sover (om dom sover) så vore det super roligt att prata eller vad säger du?

2011-01-13 @ 19:53:43
Postat av: Jeanette

Jag förstår att du har fullt upp men jag saknar dina blogginlägg :)!



Trevlig helg!

2011-01-14 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback